Workshops

Door het geven van workshops fotografie help ik jullie graag om je fotografie naar een hoger niveau te tillen.  Samen leren, mooie dingen creëren en elkaar inspireren….  Niet de camera maar jij gaat die mooie foto’s maken!

Basiscursus fotografie

Je hebt een mooie camera en je loopt te tegen de volgende problemen aan…. Waarom zijn mijn kinderen niet scherp? Hoe krijg ik de achtergrond wazig, waarom zijn mijn onderwerpen bewogen?

Tijdens de 5 avonden van de Basiscursus fotografie vertel ik je hier alles over en weet jij alles over o.a. het diafragma en de sluitertijd

Basiscursus fotografie een dag

Je hebt een mooie camera en je wilt van de automatisch stand af?  Waarom zijn je kinderen niet scherp? Hoe krijg ik die wazige achtergrond? Waarom zijn mijn onderwerpen bewogen?

Tijdens de eendaagse Basiscursus fotografie vertellen we je hier alles over en weet jij alles over het diafragma en de sluitertijd.

Fotografie voor gevorderden.

Met de eendaagse workshop  Fotografie voor gevorderden…en nu alles op de M! gaan we leren om geheel manueel te fotograferen.

Tijdens deze workshop ga ik jullie alles vertellen  over die  belangrijke belichtingsdriehoek (diafragma, sluitertijd en iso), het lichtmeten, materiaalgebruik, witbalans en de compositie.

Mentorsessie 1 op 1

Je bent professioneel fotograaf of een enthousiaste hobbyist en je wilt je nog meer ontwikkelen?  Je wilt meer weten over  o.a. hoe krijg kinderen spontaan op de foto? De belichtingsdriehoek of handmatig lichtmeten?

Tijdens een  Mentorsessie 1 op 1,  zal ik je daar alles over vertellen en al je vragen beantwoorden.

Workshop kinder en familiefotografie

Hoe krijg ik toch die kinderen spontaan op de foto?  Je wilt niet van die geposeerde familiefoto’s maar het lukt je niet? Waar moet je allemaal rekening mee houden met kinderfotografie?  Hoe zit het met de kleding?

Al die vragen ga ik beantwoorden  en nog veel meer vertellen tijdens de leuke workshop Spontane kinder en familiefotografie.

Workshop Fotografie voor kinderen.

Een workshop fotografie speciaal voor kinderen?  Ja, waarom niet?

Kinderen maken veel foto’s. Kijk maar eens hoe vaak ze een foto met hun mobiel maken. Dit zijn vaak leuke en originele foto’s. Ze hebben een heel andere kijk op de dingen als volwassenen. Kinderen krijgen ook steeds meer interesse in hoe ze een mooie foto kunnen maken met een gewone camera.

Voor al deze kinderen is er nu de workshop: Fotografie voor kinderen

 

Facebook